ÅRSMÖTE! Måndag 18 mars kl.18.00. Bibliotekets hörsal

FRAMTIDEN – Nya krafter behövs för att bevara naturens rikedom, främja människors hälsa och verka för globala hållbara lösningar. Sällskapet för Naturskydd som är Naturskyddsföreningens lokala krets skall fortleva. Vi är med i föreningen för att vi känner ansvar för FRAMTIDEN. Kärleken till naturen är grunden i föreningens arbete och inspirerar oss till att verka för en mer hållbar värld.

Naturskyddsföreningen har varit och är navet i den svenska miljörörelsen. – En folkrörelse som är beroende av medlemmarnas engagemang. – Det är vår roll och utmaning! Alla vill att också vi i Kristinehamn även i FRAMTIDEN skall delta i kampen för vår lokala natur och miljö och axla det förtroende som Naturskyddsföreningen skapat hos myndigheter och beslutsfattare. Före årsmötet visar Rune Blidh och Anders Wahlgren bilder och berättar om sina vandringar i naturen.

Varmt välkomna till det stundande årsmötet, alla är välkomna.

Klicka på länken Årsmöteshandlingar för att komma till årsmöteshandlingarna

Är du intresserad av att aktivt delta i föreningens arbete eller rent av ingå i styrelsen? Hör då av dig redan nu till styrelsens ordförande Christina Brunsell tel. 070 512 71 12, e-post christina.brunsell@telia.com